avatar Ten blog rowerowy prowadzi duda z wiochy poznań. Mam przejechane 36303.21 kilometrów w tym 9684.84 w terenie. Jeżdżę bo lubię, nieważne z jaką predkością;]

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy duda.bikestats.pl

Ponoć przed zgonem zawsze robi się lepiej

Niedziela, 3 sierpnia 2008 · dodano: 03.08.2008 | Komentarze 0

Dziś z Dawidem postanowiliśmy trochę ostrzej pojeździć, oczywiście na ile moja mierna forma mi pozwolila. Trasa ogólnie oparta na zabytkach Wałbrzyskich a raczej ich ruinach ;> . Rozpoczęliśmy od przeprawy na Zamek Cisy, skąd następnie się skierowaliśmy na pseudo ruiny pseudo Zamku Stary Książ, gdzie Dawid pobiegał sobie po kazamatach i tak dalej. Następnym punktem wycieczki był chyba zamek Książ, Świebodzice i znów zamek Książ, mała rundka po dziedzińcu przed Zamkiem i wio na tzw. Daisy, dla mnie chyba najprzyjemniejszy fragment trasy. Na koniec oddaliłem się na lekkim zgonie ku domu.