avatar Ten blog rowerowy prowadzi duda z wiochy poznań. Mam przejechane 36303.21 kilometrów w tym 9684.84 w terenie. Jeżdżę bo lubię, nieważne z jaką predkością;]

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy duda.bikestats.pl

• Sprzęt Azor

karma mnie opuściła...

Środa, 14 stycznia 2015 · dodano: 15.01.2015 | Komentarze 3

Do i z pracy - niestety z pracy zamyślony nie zauważyłem śmietnika zawieszonego na przystanku - znaczy zauważyłem go - sekundę przed katapultą - rower został w miejscu ja pojechałem dalej - pozbruk niestety nie jest miękki.
Ale że twardy jestem, to wstałem, otrzepałem się, otarłem łzy bólu i pojechałem  dalej.
Nad jeziorem podniecony stravą i KOM'ami gnałem ile sił przy oświetleniu sztucznym diodowym - przeleciałem przez coś twardego i snike. 5 km z papcia na chatę.
Bilans - kapeć i niedziałający bark;/