avatar Ten blog rowerowy prowadzi duda z wiochy poznań. Mam przejechane 36303.21 kilometrów w tym 9684.84 w terenie. Jeżdżę bo lubię, nieważne z jaką predkością;]

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy duda.bikestats.pl

• Sprzęt Azor

Ojcowizna 2

Poniedziałek, 9 marca 2015 · dodano: 10.03.2015 | Komentarze 2

Wycieczka na Trójgarb - najkrótszą, najbardziej stromą trasą.

Takie widoki - tylko jakość słaba;p

Z serii pierd... nie zjeżdżam

Warto!

Prawdziwe treningi będą w maju!!!!

duda
| 19:28 środa, 11 marca 2015 | linkuj hahah, wątpię z tą czołówka - moje ciało nie jest stworzone do tego sportu;]
Niestety ostatnio nie mam czasu na jazdy do domu rodzinnego, kiedyś byłem przynajmniej 2 razy w miesiącu;/ ale już w maju obóz treningowy na 10 dni!!
JPbike
| 16:37 środa, 11 marca 2015 | linkuj Fajnie tam masz. Gdybyś tam po górkach trenował po 2-3 h dziennie metodą 2 na 1 (2 tyg.treningu, 1 tyg.regeneracji i tak w kółko), to byłbyś w czołówce mtb :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eswej