avatar Ten blog rowerowy prowadzi duda z wiochy poznań. Mam przejechane 36303.21 kilometrów w tym 9684.84 w terenie. Jeżdżę bo lubię, nieważne z jaką predkością;]

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy duda.bikestats.pl

• Sprzęt Azor

Objazd mosińskiego MTB

Piątek, 19 czerwca 2015 · dodano: 21.06.2015 | Komentarze 0

Udało się wygospodarować czas i umówić z kolegami z teamu na objazd mosińskiej pętli MTB (chyba raczej tylko B patrząc na banalność trasy). Spotkanko wystartowało z Osowej Góry, na którą dojechałem samotnie z Lusówka. Przyjechali : Jacek, Marcin, Krzychu, Wojtek oraz Ja. Po jakiś 10 km rozpętała się ulewa, na szczęście o zakresie lokalnym, dlatego też udało się dokończyć resztę pętli o suchej oponie. niestety wracając znowu zaczęło padać, przez jakieś 10 km w kompletnej ulewie trzeba było jechać;/
Fajny trening, fajni koledzy!