avatar Ten blog rowerowy prowadzi duda z wiochy poznań. Mam przejechane 36303.21 kilometrów w tym 9684.84 w terenie. Jeżdżę bo lubię, nieważne z jaką predkością;]

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy duda.bikestats.pl

• Sprzęt Azor

Ostatni nie widzi stawki...

Środa, 16 września 2015 · dodano: 17.09.2015 | Komentarze 1

Ok ostatni wypad przed Michałkami - myślałem, że kompletnie nie ma formy, ale PR powchodziły na zasakwionym rowerze...
W sobotę Michałki, będzie coroczna spina o złote kalesony, WIELKIE PODSUMOWANIE SEZONU ;p
Cele są następujące:
 raczej NIEREALNE :-//
-być na pudle w medykach (prawdopodobnie 4-5 będę)
-poprawić czas (może, jak się załapie w równie szybką grupę jak rok temu)

W Mosinie upewniłem się, że ten sport jest nieprzewidywalny, więc może ;p