avatar Ten blog rowerowy prowadzi duda z wiochy poznań. Mam przejechane 36303.21 kilometrów w tym 9684.84 w terenie. Jeżdżę bo lubię, nieważne z jaką predkością;]

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy duda.bikestats.pl

• Sprzęt Reksio ;p - skradziony

WPN

Niedziela, 14 czerwca 2009 · dodano: 14.06.2009 | Komentarze 5

Dziś w końcu udało mi się wybrać na zwiedzanie WPN, co biorąc pod uwagę, że mieszkam w Poznaniu już 4 lata , jest powodem do wstydu;] . W Luboniu czekał na mnie mój dzisiejszy przewodnik, Tomek. Zaliczyliśmy wszystkie najważniejsze punkty, jeziorka i góry < w tym Osową >. Niestety poszła mi druga szprycha w tylnym kole i skończyło się rumakowanie... ale jutro już wymiana na nowe koło i wiele innych zmian w rowerku.
Pod pomnikiem

KikapuRider
| 22:27 wtorek, 16 czerwca 2009 | linkuj hej duda;)
podeślj mi fotkę analogiczną do twojego drugiego zdjęcia -wstawie sobie na stronke;)
duda
| 05:21 poniedziałek, 15 czerwca 2009 | linkuj Nie jeżdżę dla średniej...
daVe
| 21:24 niedziela, 14 czerwca 2009 | linkuj Sympatycznie, tylko średnia coś niska ;p
KikapuRider
| 20:39 niedziela, 14 czerwca 2009 | linkuj No Duda!!
Dzięi za wspólny wypadzik;)

btw... podkradziejowałem Ci fotki do swojego wpisu i powiem ci że są to pierwsze w ogóle foty jakie kiedykolwiek u siebie umieściłem;)
Grapler | 19:48 niedziela, 14 czerwca 2009 | linkuj Ty to z tymi szprychami masz przeboje.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa atazr