avatar Ten blog rowerowy prowadzi duda z wiochy poznań. Mam przejechane 36303.21 kilometrów w tym 9684.84 w terenie. Jeżdżę bo lubię, nieważne z jaką predkością;]

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy duda.bikestats.pl

• Sprzęt Reksio ;p - skradziony

Trójkąt bermudzki

Piątek, 10 lipca 2009 · dodano: 12.07.2009 | Komentarze 0

Dom - Szpital ul.Szwajcarska - Stary Rynek - os. Przyjaźni - Kiekrz - Żydowo - Pamiątkowo - Szamotuły - Pęckowo - Nowa Wieś - Wronki - Popowo - Mokrz - Miały - Wieleń - Dzierżążno Wielkie - Człopa - Dzwonowo - Jagoda

Dziś z Dave'm wybraliśmy się kolejny raz rowerkami na Jagodowy weekend.
Pierwszy postój w Szamotułach u Zajączkowskich, tam pożywny obiadek i przeczekanie pierwszego deszczu .
We Wronkach krótki postój na "zwiedzanie" stadionu .

Hmmm następnym miejscem wartym opisanie jest oczywiście przeprawa przez Puszczę Notecką, gdzie dorwał nas niezły deszcz, mogło być gorzej , ale burza poszła bokiem, w tym miejscu padł mi licznik z niewiadomych powodów ...trójkąt bermudzki , puszcza zawsze coś nabroi.
W Miałach wróciliśmy do cywilizacji.

Tęcza w Wieleniu.

Nas sam koniec 3 km przed Jagodą pierw gonił nas pies, później złapałem gumę z tyłu a po 200 m też i z przodu;/;/ Cóż za pech, ostatnie 2 km z buta - ale na miejscu czekała nagroda;].