avatar Ten blog rowerowy prowadzi duda z wiochy poznań. Mam przejechane 36303.21 kilometrów w tym 9684.84 w terenie. Jeżdżę bo lubię, nieważne z jaką predkością;]

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy duda.bikestats.pl

lekka poprawa

Niedziela, 19 lipca 2009 · dodano: 19.07.2009 | Komentarze 1

Struga - 'trzy stawy' - Świebodzice Pełcznica - Zamek Książ - Zamek Stary Książ - Szczawno Zdrój - Struga - pkp - dom

Wyjazd z domu , pogoda głęboka średniawka...
Dojazd do Świebodzic, przeprawa brzegiem Pełcznicy , podjazd pod zamek , następnie bez większego zastanowienia ewakuacja na Stary Książ - wzbudzałem zbytnią sensację będąc cały w błocie - zaczyna poprawiać się pogoda - chwilka postoju i na Szczawno - tam trochę pośmigałem na trasie XC - uświadomiłem sobie jaki cieńki jestem ;]